
Veel gestelde vragen aan Old Ambt Meubelen
Ik heb een bestelling gedaan wat nu?
Wanneer u een bestelling gedaan heeft in de showroom, via de website, telefonisch of per mail. Dan zullen wij deze gaan verwerken en u ontvangt dan binnen 1 a 2 werkdagen een ordebevestiging per email. Onze meubelmakers gaan dan voor u aan de slag en zodra wij de bestelling gereed hebben zullen wij contact opnemen voor een leverafspraak.
Wat is de levertijd?
De levertijd van onze producten is heel verschillend. De levertijden worden aangegeven bij elke product.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij Old Ambt Meubelen kun je op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- PayPal
- Betaal bij aflevering
- Klarna Pay later
- Bancontact
- Overboeking
- Zelf afhalen: Gratis
- Postpakket: € 8,95
- Leveringen binnen Nederland uitgezonderd de eilanden 1 bezorger en uw hulp: € 59,95
- Leveringen binnen Nederland uitgezonderd de eilanden 2 bezorgers : € 89,95
- Leveringen België: € 95,00
- Leveringen Duitsland: Prijs op aanvraag.
Ik kan de gewenste maat niet selecteren bij een product. Wat nu?
Wij maken onze meubels op maat. Daarom kunnen wij onze producten aan de door u gewenste maat aanpassen. U kunt contact met ons opnemen via info@oldambt-meubelen.nl of telefonisch via 0597795128. Als u uw wensen aan ons beschrijft, kunnen wij hier een vrijblijvende prijsopgave van maken.
Ja. Het adres van onze showroom is Industrieweg-West 43, 9665 PX Oude Pekela. U kunt contact met ons opnemen voor een fysieke afspraak in onze showroom. Als u liever vanuit huis in onze showroom wilt kijken, kunt u ook contact met ons opnemen voor een video belafspraak.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Op onze eigen gemaakte producten is geen herroepingsrecht van kracht. Onze producten worden namelijk speciaal voor u op maat gemaakt.
Als u een andere vraag heeft neem dan contact op met onze klantenservice dit kan per mail info@oldambt-meubelen.nl of telefonisch 0597795128.